Системот за водење на проектни активности - ProjectManager е специјално развиен да ги задоволи потребите на маркетинг агенциите. Прецизно ги следи сите активности поврзани со проектот: од нарачката од купувачот до крајната излезна фактура.
Позначајни карактеристики:
Нарачка од клиент Планирање на трошоци Влeзни профактури Влезни фактури Излезни фактури Статус на проектот Автоматски пренос на податоците во Финансово книговодство Ограничување на пристап во зависност од нивото на корисникот
Некои извештаи:
Извештај за приходи (фактурирано, реализирани трошоци, филтри спрема статусот на проектот) Неплатени фактури Аналитики (излезни фактури, планирани трошоци, реализирани трошоци, нарачки, нереализирани нарачки, проекти, разни групирања и сортирања) Експорт во Excel, Word, PDF, Snapshoot